REMAKE

När jag studerade på Tillskärarakademin i våras hade vi ett samarbete med Erikshjälpen där vi fick välja tre plagg som vi skulle sy om. Alltså en remake som sedan såldes i butiken ute i Spånga. Alla pengar gick oavkortat till barn med krigstrauman. Jag gjorde en kjol av ett par gamla stentvättade crocker jeans. Såhär i dagarna när man varit ledig lite rotade jag igenom i min garderob och hittade ett par gamla Levis jeans. Gissa om jag gjorde likadant med dem. Blev supernöjd!  -FK
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fridakvist.blogg.se

Välkomna till en personlig blogg där ni får följa mitt liv på ett personligt och öppet plan men mest mina kreativa sidor. Jag är 26 år och studerar skrädderi med inriktning dam & klänning på Tillskärarakademin.

RSS 2.0